Monday, March 23, 2009

mari mandikan


last saturday pergi mandikan my baby.sian dia dah kotor baru her mama bwk g mandi..pity my kelisa.nway this time lom jadi like my ucu used to said'anum kete ko nih dah macam kete apek kontraktor je aku tengok.pegi la basuh ke ape..'hehehe.im not pengotor but when it comes to kereta i become a little malas..sebab im always have my adek and my cinta hati yang more concern about the car condition.but im still keluar money 4 the repair works tau.takde la seteruk sampai hanya goyang kaki saje.the car wash terletak at section 17 s.alam.it was my 1st time lalu kat area situ even dah duduk almost 20 years kat s.alam nih..nmpak sangat baek kan.tak suke jalan2..hahahhaha...service by the car wash was okay sangat2.i never terjumpa car wash yang sampai 4 orang cuci and lap 1 kereta.not mentioning kete besar.my little kelisa pon sampai 4 orang yg settlekan.memang cekap betul la.i bagi u 9/10 la car wash sec 17(x tau nama dia)..i will kesana again sendiri pon boleh sebab dah tau tempat.hehehehe

No comments:

Post a Comment